15 Aralık 2011 Perşembe

1965 Montrachet Hoşbeş : )

Merhaba Ben Mördün...

Beni seven dedektiflerim olmaya başladı sanırım, artık sabahları sıcak gofret kokusuyla uyanır oldum..

Gofret Gurmesi olmak istediğimi hissettim tam şuan ben bunu yazarken Siz bunu okurken..

Büyük Üstad Gofret Gurmesi Mördün..

Gofretin çikolataya karşı verdiği mücadelede yılmaz emekçi, destekçi olacağım..

Böyle de devrimci mördün oldum sanki..

Her neyse bugün beni çok sevdiğini düşündüğüm bir dedektifimden bir fotoğraf karesi geldi ki "aman allahım" dedim..

O nasıl birşeydir öyle , o nasıl tatlılıktır... Artık evrene gönderdiğim işaretler birer birer gerçek olup döner oldu...

Ben buradan USB ile gofret göndermeye çalışırken, yüreğimden kopup gidenler şekil değiştirip bana bumerang gibi döner oldu..

Bu arada kusura bakmayın, yazarken odam dağınık biraz... Ev hali işte...

Bir dedektifim var ki aman yarabbim ! O ne azim ve o ne güzellik öyle...

Geceleri sabahlara kadar ders çalışıyor, sabahları da akşamlara kadar sınavlara giriyor...

Hangi işi ne ara yapıyor bilemiyorum ama kesin ve kesin süper fantastik bir güç olduğunu düşünmeye başladım...

Hatta evet evet, insan görünümlü melek bile olabilir...

Devam ederdim de utandım : )

Çantasına da bayıldım bu arada...

Sevgilerle..

Mördün...

Buyrun dedektifimizin hediye fotoğrafı... Gofretimiz bol olsun...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder