10 Aralık 2011 Cumartesi

Aktivist hareketler gece olunca...

Merhaba ben Mördün,

Bu sıkıcı fantastik hayatımdan kesitler sunmaya devam ediyorum..

Odamı toplamam artık umrumda değil !

Tavşanın da canı cehenneme..

Gece olunca bana birşeyler oluyor..

Herkes yatıyor ve yalnız kalıyorum..

O dedektif sitesi de faaliyetini yavaşlattı..

Geceleri özlüyorum işte, eski sevgiliyi özlüyorum..

Allah kahretsin..

İçimdeki bir zaman ucuşan kelebekler her biri şimdi ölüler..

Gece olunca o ölü kelebek mezarlarını ziyaret ediyorum..

Her bir mezar aşkımın şehidi gibi oluyor..

Sizin hiç özlediğiniz biri yok mu?

Her biriniz illa birine kızgınsınızdır ya da aşıksınızdır..

Lanet dolu bir hayat bu...

Gofret yiyeceğim yine...

Haydi haykırın sövün birşeyler yapın..

Mördün aktivist olmak istedi bir an..

Gündüz iyiydi de gece olunca çok kötü oluyorum..

Bekleyin belki tutunurum bu hayata..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder