11 Aralık 2011 Pazar

Basında Cansın Köşesi yaptım : )

Merhaba ben Mördün..

Tüm fantastik hayatım alabildiğine hızlıca devam ediyor..

Biliyorsunuz ki kolumda "Mördün" yazısı ile uyanmıştım bir sabah ve kimliğim de kaybolmuştu..

Eski aptal sevgili de terkettiği için eski oldu zaten...

Neyse, dağınık odamda oturmuş gofret yiyordum TV seyrediyorduk tavşanımla..

Bir yandan da şu dedektif sitesinde yeni takipler yapıyordum..

Birden karşıma   çıktı.  Dedim noluyorum? Yoksa rüya mı?


Şu Cansın Önalan ya var ya hani Kurşun Bilal diye bir dizi vardı, sonra Binboa Reklamı vardı... Ordaki işte evettt...












Ben hayranım o kıza, gerçekten bak...


Gofret yerken izlemeyi seviyorum...


Hatta bir gün tavşanımla CD'ye çekmiştik bir köşede olacaktı, dağınıklıktan bulursam gösteririm..


Tüm bu hayranlığımı ilk "basında Cansın Köşesi" olarak göstermek istedim..


İyi ki ekrandasın ama daha çok görmemiz lazım Seni... 


Mördün sana hayran , bunu gofretle kutlamak istiyor..


Belki bir gün bir gofretimin ambalajını imzalarsın : )


Sana öpüşen balıklar gönderiyorum ><(((`>♥<`)))><


İyi ki varsın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder