9 Aralık 2011 Cuma

Biri bana "şekerim" dedi....

Merhaba ben Mördün,

Daha önce terkedildim demiştim, daha sebebini ve kim olduğunu anlatacak kadar gücüm yok...

Dağınık odada, bir tavşanla ve beni korumaya çalışan bir Abi ile, ki o abi dün gece erotik film izledi, aşırı heyecandan hala sızmış halde koltukta..

Bir de çorap kokusu başladı bu odada...

Sonra ben insanların dedektif gibi birbirini takip ettiği bir yer bulmuştum..

Tüm camlar kapalı , bu dağınık odada o dedektiflik sitesindeyim..

Bir Abi bana kahvaltı teklif etmişti ya , Erdem Abiii....

O abiden sonra bir kadın, çok güzel ama ya, bir kadın bana "şekerim" dedi...

Bugün hayatımda yeni ilkler oluyor gibi..

Terkedildiğimden beri hiç bir bardak sıcak çay içmemiştim, ikram ederim diyenim de oldu..


O aptal sevgilimden sonra bana "şekerim" diyen de...

Hayat güzel olacak mı gerçekten?

 Abla bana gerçekten "şekerim" diyecek mi...

Tavşan da yaşadı , Erdem Abi ona havuç verecekmiş, bana da gofret...

Bu Esra Abla okuyormuş da, çok güzel ama yaa, onların bir sınıfı varmış, o sınıfta bir tavşan varmış "şekerim" ...

Tavşan da yaşadı Esra Abla'nın sınıfındaki tavşanla beraber havuç yiyebilirler sanırım..

Bunları duyunca tavşan tüylerini yalamaya başladı, dezenfekte oluyormuş öyle dedi.. Bir de papyon istedi benden kereta..

Dur tavşan heyecan yapma, benim de sakin olmam lazım..

Ama bana "şekerim" dedi...

Esra Abla, tavşanlar havuç yerken, biz de birlikte gofret yiyebilir miyiz?

Ben bugün mutlu oluyorum sanırım...

Teşekkürler  "şekerim" tweetini çerçeveleticem sanırım...

Bekleyin..

Geleceğim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder