9 Aralık 2011 Cuma

Biri için birşey yapıyorum..

Merhaba Ben Mördün,

Sizlere fantastik hale gelmeye başlayan dünyamdan kesitler anlatmaya devam ediyorum.

Odam her zaman ki gibi dağınık, tavşanım da hep aç...

İsmimi kaybettiğimi ezberlemeyen var mı? Kimliğimi kaybettim o terkedilişten sonra ve bir sabah uyandığımda kolumda "Mördün" yazıyordu...

Yine o dedektif gibi herkesin birbirini takip ettiği siteye dadandım..

Aptal eski sevgili..

Seni takip etmiyorum artık.. İlgilenmiyorum seninle..

Birilerinin beni takip etmesi çok hoşuma gitmeye başladı..

İnsanlar bana teşekkür ediyor, hoşgeldiniz diyor, "şekerim" diyor..

Saygınlığım artıyor anlayacağın..

Sen ise beni terkettiğine yan dur..

Bana şu dakikada en son güzel duyguyu yaşatan kişi ise  oldu..

Dedektif gibi takip etmeye başladıktan sonra ona bir cümle söyledim..

Paylaşımcı biri olarak gofret teklif ettim o da çok insanlıklı çok iyi çok kibar biriymiş ki kabul etti..

İnsanlarla iletişime başlayabildim sanırım..

Ama ben hala kimim...

Bir tek seni hatırlıyorum aptal sevgili...

Biri için birşey yapıyorum, acaba düzeliyor muyum? Ama herkesten yattıktan sonra yine yalnız kalıp salarsam kendimi .. Çok düşer miyim aşağıya?

Olsun yine de...

 iyi ki varsın.. Gofretlerim çok.. Sürekli paylaşabilirim..

Beni takip ettiğin için, benimle ilgilendiğin için teşekkür ederim..

Tavşanım da havuçları çok sever, sürekli havuç yer...

Teşekkür ediyorum sana, belki sayende biraz daha tutunabilirim hayata..

Bekleyin...

Geleceğim....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder