9 Aralık 2011 Cuma

Cuma Güneşi... Hilal Cebeci...

Merhaba Ben Mördün,

Beni Size anlatan bir Abi vardı, sanırım dün gece fazla erotik film izledi hala etkisinde olmalı ki koltukta sızmış vaziyette...

Ben bu boşlukta kötü şeyler yapıyorum, insanların dedektif gibi birbirini takip ettiği o sitedeyim yine..

Bir şey dikkatimi çekti... Biri birilerine "panpiş" dedi..

Bu ne demek?

Ama çok hoş..

Panpiş kelimesini okuyunca, tavşanım da yerinden bir kıpırdadı heyecanlandı, havuç aradı durdu yine..

"yat" dedim , kafasını eğdi gitti tekrar...

Hilal Cebeci varmış...

Bana "panpiş" dese mutlu olurum sanırım..

Terkedildikten sonra ilk kadın sesini o üst kattaki kadın evine çıkarken duymuştum..

Bir başka kadın da bana "panpiş" derse sanrım artık bu hayata tutunmak için 2. bir sebep edinebilir miyim?

Hilal kim ki?

Ama bir an "panpiş" dediği an böyle kolları, kanatları arasına alıp tavşan gibi sevse beni dedim..

Kötüyüm, yalnızım, terkedildim..

Ve sürekli gofret yiyorum..

Bu cuma güneşi odama girmiyor..

Hilal, bir güneş gibi doğsana bundan sonraki sabahlara?

Tavşan yine heyecanlandı, kafasına vurup geliyorum..

Bekleyin..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder