10 Aralık 2011 Cumartesi

Dışarı Çıkıyorum Sanki..

Merhaba,

Fantastik Mördün için ona bakan Abisi bugün bir sürpriz hazırlamış...

Derhal yıkanmam paklanmam lazım, tavşanımın da tüylerini taramam lazım daha..

Karşı dairede kuaför Nermin Abla oturuyor, ona gidip bir sakal traşı olmam lazım...

Çok heyecan yaptım, belki eski aptal sevgilim denk gelir parkta ve ona tavır takınırım...

Ne zamandan beri dışarı çıkmıyordum, Mördün korktu biraz dış dünyadan..

Aaaa ben dışarı çıkacağım ya ...

Mördünü sevenler varsa dua etsin nolur, dün gece zaten çok kötü şeyler yaşadım, anlatacaktım ama dışarı çıkarıyor beni Abim : )

Akşama hem kötüyü hem iyiyi anlatırım olur mu?

Daha bir kutu gofret almam lazım dışarıda çok lazım olacak..

Tavşana da puantiyeli bir papyon ayarlamam lazım..

Çok iş var çok..

Bekleyin...

Geleceğim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder