12 Aralık 2011 Pazartesi

Erdal Bakkal ve Mördün İş Başvurusu...

Merhaba Ben Mördün,

Fantastik hayatıma tüm hızıyla devam ederken az önce uyandığımı da belirtmek isterim...

Sabah yüzümü yıkamama gerek kalmadı, çünkü uyandığımda eski sevgiliyi hatırlayınca gözyaşlarımla yüzüm yıkandı...

Tavşanım Amerikan filmlerinde eve gazeteyi getiren köpek gibi mutfaktan iki gofret kapıp getirdi...

Ambalajını açıp yemek üzereyken birden hayatla ilgili ufak bir ürperti belirdi içimde..

Sanırım ne olursa olsun hayatıma devam etmeliydim, ama bir yandan da içimden hareket etmek dahi gelmiyordu..

Ne iş yapsam diye düşünürken Erdal Bakkal Abi'de çırak olmak istediğimi anladım..

Ne güzel olurdu ama böyle seslense bana "olum mördün, no:46 daire:8'e iki gofret bir yumurta, götürüver " dese..

Tavşan adımlarla koşa koşa götürür soluk soluğa siparişi teslim eder, prezentable bir görüntü ile işlemi gerçekleştirir parayı sayarak teslim alıp "Mördün Size iyi günler diler, iyi ki varsınız" diyerek de marka pazarlama çalışmamı yapardım...

Çay Erdal Bakkal'da içilir, sipariş Mördün'le getirilir !

Sloganımı da iş üniformam olan tişörtüme yazardım..

Ne de güzel olurdu halbuki...

Bana gidiş geliş yol parası olarak full akbil verse, aylık erzak paketi olarak 10 kutu gofret verse yeter...

Para için çalışmam ki, bu gönül işi değil mi sonuçta?....

Erdal Bakkal Abi iyi ki varsın bana mail adresi versene insan kaynakları departmanına özgeçmişimi göndereceğim, ilerleyen günlerde açık pozisyon olursa doldururum..

 Abime sevgilerimi saygılarımı kucak dolusu gofretlerimi gönderiyorum..


İyi ki varsın..


Hayırlı işler...


Bekleyin....



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder