9 Aralık 2011 Cuma

Fossettaa Duası..

Merhaba ben Mördün,

Beynimin içindeki tüm sırlarımdan kurtulmakta zorlanırken ve üstüne terkedilmişliğin vermiş olduğu bu dağınık oda kültürüm devam ederken...

"amin" geldi...

Evet evet ben gofret yiyordum ve birden "amin" geldi...

Ben ahmak olmadığımı bu "amin" ile anladım..

O insanların birbirini dedektif gibi takip ettiği sitedeyim işte..

Şu beni kollayan abi daha kendini kollayamadı, dün gece fazla erotik film izlemiş, koltukta sızmış kalmış heyecandan bayıldı sanırım..

Tavşanım açlıktan koltukları kemirmeye başladı..

Ne diyordum? "Amin"

O dedektiflik sitesinden biri bana "amin" dedi...

Ve tüm bunlardan sonra ben biraz umut dolu gibi oldum.. Sanırım hayat güzel olacak ama ahmak olmadıkça..

O tweet şeysinden sonra adını Fossettaa Duası yaptım..

Evet "Fossettaa Duası"

"'yaşamak ve yazmak' hayattan daha fazlasını beklemek ahmaklık zaten. gofretlerin hiç bitmesin. amin."


Yaşıyorum yazıyorum, gofretlerim hiç bitmesin , amin..


Her gün bir kere bu duayı edeceğim artık..


 teşekkürler sana. Bana dua öğrettiğin için..

İyi ki varsın..

Bekleyin..

Geleceğim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder