17 Aralık 2011 Cumartesi

Gözlerim ayakkabı mezarlığına bakarken...

Merhaba ben Mördün..

Fantastik hayatımın devam ettiği şu günlerde, Sizlere anlatmak istediğim o kadar çok şey var ki...

Yavaş yavaş yazabiliyorum, duygularımı tarif etmek oldukça zor...

Kelimenin bedene sığan halini bulabilmek o kadar güç ki...

Eski sevgili sana sesleniyorum !

Hangi ayakkabıda kaldın ?

Şu fotoğraf var ya , işte o benim !

Yüzlerce ayakkabı gördüm sokakta, her birinde ya senin ayağındaysa dedim..

Ya sen varsan yine, ya görebileceksem seni yine diye..

Sözlerim, gözlerimin gördüğü ayakkabı mezarlığında biten aşkımız geri gelir mi diye dualar halinde dökülüyor...

Süzülüyor gözyaşım, o boynu bükük halim senin suçun..

Şu etrafta gördüğün tüm o duygu yorgunu eski binalar var ya .. Onlar benim aşkımın anıtları...

O sokakta bir anıt mezar...

Yoksun... Kaç eskimiş ayakkabı gördüm ... Bir tane senden geriye kalan iz yok...

Gözlerim doldu yine..

Yazmıyorum..

Bak , dinle ve sen gör ne görüyorsun orada?

Bu da şarkısı http://fizy.com/#s/1heu9k  uymadı ama ...

Zaten Senden sonra ne uygun ne uygun değil bilemez oldum..

Mördün bitmez içimde.. Ah o zeki ama aptal yanım hep devam edeceksin...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder