9 Aralık 2011 Cuma

İki Bebek.. Basında bunlar Köşesi gibi..

Merhaba Ben Mördün,

İnsanların birbirini dedektif gibi takip ettiği o sitedeyim yine...

İki kadın denk geldi..

Birbirlerine yazıyorlar.. Bebek diyorlar..

Biri edepsizmiş.. Biri de RT... Bu ne demek bilmiyorum, sanırım kod adı...

Bu oda hala dağınık ve ben hala tavşan ile otururken, bunların birbirine "bebek" demesi bana keyif verdi..

İçim bir tuhaf oldu...

Zaten terkedilmiştim..

Onu sonra anlatırım...

  ve    birbirine "bebek" diyor, az önce Esra da bana "şekerim" demişti...

Sanırım hayat güzel olacak gibi..

 çok güzele benziyor,  ise benim de bu terkedilmişlikle beraber edepsiz olmama sebep verecek gibi..

Bir an korktum.. Bu oda hapis gibi.. Tavşan da aç..

Bu kısır döngüyü kırmam lazım sanırım..

Edepsiz ile kod adı RT sanırım hoşlandım Sizden..

Ama tüm bunlarla ilgili kararımı gofret yerken düşünüp vereceğim..

Bekleyin..

Geleceğim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder