9 Aralık 2011 Cuma

Köpüşü olan Esra Abla...

Merhaba ben Mördün,

Sizlere sürekli terkedildiğimden bahsediyorum. İsmimi kaybettim, bir sabah uyandığımda koluma "Mördün" yazdıklarını gördüm..

Sanırım bu artık benim kod adım..

Hani o insanların sürekli dedektif gibi birbirini takip ettiği bir site var ya , yine ordaydım..

Akşam beni kollayan abi yumurta kırmış, karnımızı doyurmuştu. Tavşanıma da bir havuç vermişti.. 

Ben de en leziz gofretlerimden birini açmış tam yemek üzereyken o harika dedektif sitesi harika bir olaya daha imza attı..

Bir abla var aman Allah'ım çok güzel..

Zaten Allah sahibine de bağışlamış.. Yakışıklı da bir enişte var.. Gerçi enişteyi görünce kendime baktım ve dedim ki "Koçum Mördün, sen işte hep gofretlerine mahkumsun" ...

Ama Esra Abla çok güzel ya.. Kendisi rahatsız yapılı biriymiş ve mesleği de Genel İçicilikmiş..

E iyi para getiriyorsa her ay sıkıntı yok demek ki..

Belki bir gün bu aşk acısını unutup, o eski sevgiliye inat tavşanıma papyon takıp, kendim de şık bir takım elbise giyip "ben Genel İçici oldum her ay 5.000 TL para kazanıyorum.. Aptallık sen de, şimdi terkettiğine yan" diyebilirim..

Esra Abla mutluluğun fotoğrafını da çekiyormuş. Bir gün odamı topladığımda ve havalandırdığımda belki misafirim olur ve gofretli bir mutluluk pozu veririm ..

Tavşanım ve ben çok heyecanlandık..

Ama en mutlu pozu o çekmiş sanırım. Bir tane melek var orda .. Mördün melekleri zaten çok sever..

Tavşancığım sana bir papyon takalım , ben de gücümü topladığımda mutlaka Esra Ablayı ziyaret edelim, köpüş diye bir hayvanı varmış. Sanırım yeni türlerden olsa gerek ama öyle güzel bir insanın mutlaka güzel bir köpüşü vardır, o yüzden korkma sen ..

 en güzel gofretlerimden bir kutu gönderiyorum. İyi ki varsın.

Sayende biraz hayata tutunacağım gibi..

Bekleyin..

Geleceğim...

1 yorum:

  1. değişik birisiniz. tam olarak anlayamadığım bir dünyanız var.
    Herkesin dünyası kendine özel. Yazmaya devam. Belki bir gün bir fantastik kitap..
    Sevgiler.
    Esra

    YanıtlaSil