11 Aralık 2011 Pazar

Mördün ve Nilgün Belgün (Kafiyeli oldu sanki )

Merhaba ben Mördün,

Sizlere fantastik hale gelen hayatımdan kesitler sunmaya devam ediyorum..

Bildiğiniz üzere sevgilim beni terketti ve bu olay ile birlikte kimliğimi de kaybettim..

Bir sabah uyandığımda kolumda garip bir acı vardı ve o acıda şu yazıyordu "Mördün" ..

Sanırım bu benim kod adım olmuş...

Odam çok dağınık ve gariplikler içerisinde yaşıyorum, yanımda bir tavşan var ve papyon takıp poz vermeyi çok seviyor..

İnsanların birbirini dedektif gibi takip ettiği o garip sitede dolaşırken bugün olağanüstü birşey oldu..

Mördün birşey yazdı ve o yazdığı şey retweet oldu...

Bunu yapan kim mi?

 


Ya evet öyle işte : )

Şu olağanüstü kadın var ya O , mördün O'nu hep izlerdi. TV'yi açardı ve gofret yerken sürekli onu seyrederdi..

Şimdi O'nunla iletişime geçebileceğini keşfetti ve çok mutlu oldu..

Belki bu Mördün'ü hayata bağlar, aşk acısını hafifletir...

Nilgün Belgün ismini iki kere telaffuz edin lütfen, birincisi, evet, ismini telaffuz etmek için...

İkincisi ise,evet, tekrar söylemek istediğiniz için..

Mördün Nilgün Belgün'e en güzel, en tatlı gofretlerinden ikram ediyor..

O'nu çok ama çok seviyor, tavşanım da patisini salladı selam yolladı, hatta en şık papyonunu takıp O'nun için poz verecekmiş, kilere papyon aramaya gitti..

Bu fantastik ve hazin hayatımın gerçeküstü güzeli , hayatı bir başka yaşayan, tanımlara sığamayan birisin..

Nilgün Belgün iyi ki varsın, iyi ki ekrandasın..


Keşke yanyana gofret yesek, gofretleri ben getirsem Sen kahveleri yapsan...


Keşke odamdan çıkabilsem ve konsere gitsek şu şarkıyı dinlesek :  http://voyzi.com/#iKSdsZOZ4tw/r/!/


Sana öpüşen balıklar gönderiyorum, seni çok seviyorum..   ><(((`>♥<`)))><



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder