9 Aralık 2011 Cuma

Öğle vakti, sabah kahvaltısı daveti olsa?

Mördün yazıyor...

Az önce dedektiflerden biri daha peşime takıldı o sitede..

Ben şimdi güneş bile girmeyen odada bütün dağınıklıkla ve açlıktan artık koltuğu kemiren bir tavşanla beraberken biri takıldı peşimize..

Erdem diye bir Abi..

Ben burada gofret yiyip duruyorum, bu tavşancık da hala aç...

Ama o yeni kalkmış , kahvaltı yapacakmış..

Terkedildikten sonra bir bardak sıcak çay bile içmedim..

O buz gibi zehir terk hissi hala boğazımda tükürük olup durur...

Hayat güzel olacak mı acaba?

Biri beni kahvaltıya davet eder mi ki?

Sahi Erdem Abi yapar mısın böyle birşey?

Ben Mördün, terkedildim ve ismimi kaybettim..

Artık gofret yiyip duruyorum..

Beni Size anlatan bir Abi vardı, hala erotik filmin etkisinde sızmış duruyor..

Bense kötü şeyler yapıyorum, kendimi bitiriyorum..

Sahi var mı bir bardak sıcak çay?

Hep umut ediyorum da..

@ Abi tavşan için de havuç var mı kii?

Ben yine gofret yiyeyim sanırım..

Gelirim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder