9 Aralık 2011 Cuma

Prenses mi yoksa rüya mı?

Merhaba ben Mördün,

Sizlere kısa hikayelerimi anlatıyorum, aptal sevgili beni terketti..
Dağınık bir odada yaşıyorum ve yanımda aç bir tavşan var..

Bir de beni kollayan bir Abi var.. Bu abi dün gece fazla erotik film izlemiş heyecandan sızmış şimdi kalktı ama..
Akşam oldu diye yumurta kıracakmış.. Karnımızı doyuracak sanırım..

Ardından hemen bir gofret yiyeceğim..

Tüm bu hazırlık sürecinde güneş yeni batmıştı, akşamın karanlığı ve beyindeki tüm karanlık hücreler mikrop gibi su üstüne çıkmaya çalışırken bunu engelleyen birşey oldu...

İnsanların dedektif gibi birbirini takip ettiği bir site var demiştim ya daha önceden..

Orada yeni bir dedektif vakası oldu..

Aptal sevgili beni takip etti, ama sanırım Prensesimi buldum....

Heyecanlanma tavşanım, daha Prenses yengen olmadı...

Ama belki bir gün olur.. Belli mi olur !

Düşünsene tavşanım Mördün ve RTprensesi

Kafada gizli bir kadın sesi.. " ayyy ne güzelll"

RTprensesi ile gofretlerimi paylaştığımı hayal ettim, sonra da onun pamuk şekerlerinden yediğimizi..

Acaba hayat gerçekten güzel olabilir mi artık?

Tavşan belki onun da beslediği bir hayvanı vardır, arkadaş olursunuz belli mi olur..

Sen papyonu kaybetme tavşanım, en taze havuçlardan da alırız sana..

Mördün bu akşam karanlığında güneş gibi doğan RTprensesi düşünür oldu..

Bekle beni  bir yolunu bulup buradan çıkacağım gelip kurtaracağım seni..

Hadi güçlen Mördün, unut o eski aptal sevgiliyi..

Yapabilirsin...

Teşekkürler  sayende az önce hayal kurabildim.. iyi ki varsın..

Sanırım tutunacağım ben bu hayata..

Bekleyin..

Geleceğim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder