11 Aralık 2011 Pazar

Ruh Halim Paris Metrosu Gibi..

Merhabalar,

Mördün olarak fantastik hayatıma devam ediyorum. Şu son günlerde çok kısır bir döngüye girdim çıkamıyorum. Her gün ayrı bir acı, her gün ayrı bir hüzün..

Ayrı falan değil aslında hep aynı..

İnsanın ismini hatırlayamaması ne kadar kötü birşey, eski sevgiliden kalan günleri unutmak istemesi ama olmayışı..

Unutamamak mı yoksa O'nun olmaması mı bilemiyorsun..

Gerçek olan tek birşey var hayatımda şuan, gofretlerim ve tavşanım..

Siz hayatınıza devam ederken ben kendimi yedek kulübesine bile alamıyorum..

Hayatın kadrosunun dışındayım..

Ruh halim paris metrosu gibi..

O kadar karışık ki...

Hep bir filmde başrol oynamak istedim, biliyor musunuz?

Ama kendi hayatımda kayıpları oynuyorum.. İstediğim rol elbette bu değildi..

Yarınlarımın cebimdeki ambalajı açılmış gofretler gibi birikmesi ne kadar acı..

Fizyolojik yaşamım aksamadan devam ederken, ruhum Kızılderili Kabilesinde bir yer edinmeye çalışıyor..

Çok umutsuzum, Mördün çok mutsuz..

Tavşanım da az önce göz yaşı döktü...

Bugün yine üstümüze geliyor..

Ruh Halimi Harita olarak incelemek isteyenleriniz varsa buyrun :




Ruhum şu şekilde de olabilirdi en azından :



Ne yapmam gerek?

Mördüne mail atmak isterseniz mordunmordun@yandex.com.tr

Bekliyorum..

Bekleyin geleceğim...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder