9 Aralık 2011 Cuma

Serap Abla Bana ne dedi?

Mördünden dünyaya selam...

Dağınık odamda ve kokuşmuş çoraplarımla bir elimde gofret bir elimde ...

Diğer elim boştaymış yaa :(

Kimliği kaybettik, benlik de gitti gidecek zaten..

Kod adım Mördün olarak uyandığım geçen sabahtan beri, hayata tutunma çabalarım hayattan kurtulma çabalarıma ezilir kalır oldu..

Ama yılmadan yola devam etmemi sağlayacak gelişmeler de olmadı değil!

Önce bu sabah Bir Esra Abla bana "şekerim" dedi, Bir Erdem Abi çıktı ortaya "Gel bir bardak sıcak çay iç" dedi..

Akşam üzeri "teşekkürler, hoşgeldiniz" geldi..

Arada bir RTprensesi ile karşılıklı lafladık sayılır..

Tüm bu gelişmelerin üstüne bir de Serap diye bir Abla çıktı ortaya..

Abla güzel bir kız.. 

Bana direk "kardeş" dedi..

Çok sahiplenici bir yapıya sahip sanırım..

Bu beni mutlu etti gibi.. Daha tam değilim sanırım.. Ama güçlü olmam için ufak bir sebep olabilir tabi..

 Abla, sana tüm bu sevgin, iyiniyetin için bir tane gofret ikram edebilir miyim?

İyi ki varsın..

Bir de benim tavşanım var belki ona papyon takar poz veririz fotoğrafımızı çekersin olur mu?

 teşekkürler. İnsanların içinde böyle bir insan olduğunu bilmek güzel oldu, Mördün beyaz kaplı defterine seni not etti.. Melek gibi iyi insan diye..

Bekleyin..

Geleceğim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder