8 Aralık 2011 Perşembe

Yakışıklı Abiiiii

Merhaba Ben Mördün,

Benimle ilgili yazılar yazan Abi hala uyuyor..

Onun yokluğunda ben kendimi hayata tutundurmaya devam ediyorum.

Bir twitter var demiştim ya.. Orası güzel bir yer gibi... İnsanlar var orada ...

Herkes dedektif gibi birbirini takip ediyor..

Aslında korkmam mı gerek bilemiyorum..

Ama şimdilik ılık ılık bir heyecan  var, sanırım buna mutluluk diyebileceğim.. Ama ya değilse korkusu bir kenarda bekliyor..

Belki bir arkadaş edinirim..

Ama yakışıklı bir Abi beni takip etmeye başladı.. Fotoğrafını görünce tabi ki bir ona bak bir bana..

Böyle Abiler oldukça Mördün yalnız kalacak demek..

Ama benim içimde kötülük yok Abi çok yakışıklı.. Hayat ona güzel..

Ben bir gofret almaya gideyim , belki bu sefer kimse gofretime hapşurmaz..

Teşekkürler @cansinmert  Abi..

Senin yaratmış olduğun bu güzellikle bir gofret yiyip, tebessüm edebileceğim sanırım..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder