9 Aralık 2011 Cuma

Aptal Sevgili & Yabancı Ama Kibar ve Naif Kadın düellosu

Merhaba Ben Mördün,

Fantastik hale gelen hayatımda dağınık bir odadan ve eski bir bilgisayardan dünyaya bağlanıyorum. Amacım hayatta kalıp kalamayacağımı görmek..

Az önce uyandım..

Beni koruyup kollayan Abi sakinleşeyim diye kolama kolonya katmış sanırım sızmışım..

Bildiğiniz üzere bir ismim artık yok.. Kimlikte kayboldu..

Ama şu insanların dedektif gibi birbirini takip ettiği siteye girdim hemen..

Ve biri bana teşekkür etti ve hoşgeldiniz dedi..

Duy aptal sevgili duy... Sen beni kaybettin ama insanlar bana teşekkür ediyor, hoşgeldin diyor..

Oldukça saygın biri olmaya başlıyorum..

Benim gittiğim yolda sen artık otostop bile çekemeyeceksin bana yetişmek için..

Çünkü ben o saygınlığımla çok ilerilere gideceğim..

Mördün bugün güzel insanlarla iletişime geçti..

Sana ihtiyacı yok bugün..

Herkes uyuduğunda yalnız kaldığında hatırlar anca seni..

Bana teşekkür eden hoşgeldin diyen güzel insan  taparım ben sana taparım...

Gofretlerimle mutlu mesut yaşarım..

Aptal sevgili onca tanımasına rağmen hala aptal...

Ama hiç tanımayan o kadın çok kibar, naif..

İnsanlık öğren eski sevgili biraz..

Bu sebeple  Size de bir gofret ikram edebilir miyim? Tavşanıma da belki papyon takar poz veririz...

İyi ki varsınız..

Bekleyin..

Geleceğim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder