9 Aralık 2011 Cuma

Karanlık, aydınlık... Noluyor öyle?

Merhaba Ben Mördün,

Sırlarla dolu hayatımı yazıp rahatlamaya karar verdim..

Dün gece çok karanlıktı, öyle karanlıktı ki.. Öyle böyle değil karanlıktı..

Koltukta sızmış kalmışım..

Gözlerimi gecenin o kör uykusunda dolu dolu ışıklar kaplamış..

Allahım diyorum bu ne güzellik böyle..

Bu bana doğru gelen ne böyle diyorum?

Meğerse elektrikler kesilmiş, gözüme el fenerini tutan bir herif var..

Şu beni koruyan, kollayan Size de anlatan Abi var ya..

O işte..

-Mördün, uyan lan?

"Abi rica ederim bana lan demez misin?"

- Tamam hadi kalk yerine yat, tutulacaksın burada..

"Abi beni düşünmesene, ben terkedildim, bak ismimi bile bilmiyorsun, gelip düşünüyor ayakları yapıyorsun"

-Yok lan, kalk da ben oturup keyif yapayım, erotik film izlemek istedi canım.

"Bana lan demez misin, son uyarım!"

"Ayrıca ne halin varsa gör"

Evet ben Mördün,

Terkedildim. İsmimi de kaybettim.. Ve şimdi yalnız yarınlarıma yol almak üzereyim...

Ama önce bir mola, bir gofret yiyeyim..

Bir de tavşanıma havuç vermek isteyen var mı? Ben besleyemiyorum da....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder