8 Aralık 2011 Perşembe

Kadın Sesi

Mördün az önce kalktı uzandığı o eski koltuktan.

Bana döndü..

"Abi, o ses neydi?"

- Hangi Ses lan?

"Abi rica ederim lan deme, kibar ol lütfen, o ses neydi , çok hoş bir ses duydum az önce.."

- Tamam lan bir daha demem de hangi ses anlamıyorum ki?

"Abi, yine lan dedin, bu sana son uyarım, lütfen. Az önce kapıdan bir ses geldi..."

- O mu ? Üst kattaki kadın evine çıkmıştır konuşa, konuşa..

"Abi ne güzel sesti o , ilk kadın sesi gibi., Çarpıldım.. Ama toparlanamam. Kötü dağıldım Abi."

- Sen şimdi boşver bunları, yat uyu dinlen..

"Abi peki.."

Mördün'e baktım da, çocukcağız ya da adamcağız uzun zaman sonra bir kadın sesi duydu, ve dünyaya yeni gelmiş gibi hissetti. Umut etmeli mi etmemeli mi karar veremedim ..

Yazık buna.. Ona..

Bir ara Mördün'ün hikayesini anlatayım detaylıca. böyle yarı yerden olmuyor..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder