10 Aralık 2011 Cumartesi

Kalite Bulundu...

Merhaba ben Mördün,

Sizlere fantastik hale gelen dünyamdan kesitler sunuyorum. Benim için sıradan Sizin için ise sıradışı bir hayatım olmaya başladı...

Bir ara aşıktım ve o ara gerçek bir ismim de vardı..

Sonra bir gün terkedildim..

Şuan bunları hatırlayabiliyorum..

Bir sabah uyandım ve ne kimliğim vardı ne de hafızam...

Kolumda hafif bir acı vardı ve üstünde mördün yazıyordu..

Sanırım kod adımla çağrılmam gerekiyor..

Dağınık odamda gofret yiyerek yaşıyorum ve bir de tavşanım var, sık sık havuç istiyor..

Arada ona papyon takıp dolaştırmak istiyorum..

Bir gün gücümü toplayıp bütün herşeyi Size anlatabilirim..

Ama o ana kadar insanların dedektif gibi birbirini takip ettiği bir sitede oyalanıyorum..

O sitede çok "kalite" birşey bulundu dün..

Onun da gerçek ismi yok ama çok fiyakalı bir kod adı var ..

O kod adı : 

Evet demiştim Size fiyakalı diye : )

Gördüğünüz gibi ...

 Abi ile güzel günler yaşarım belki bilemiyorum..

Ama ben ona çok fiyakalı bir teklifte bulunacağım, o da şu ..

Gofret yiyelim miii? Belki çay da demlersin içeriz ne dersin..?  Bana bu hayatta kalite bir aşk nasıl yaşanır anlatırsın da.. Ve ben o eski aptal sevgiliyi unutup iyi bir hayat yaşarım belki de...

İyi i varsın ...

Teşekkür ediyorum sana..

Bekleyin..

Dün gece çok kötü şeyler yaşadım..

Onları da anlatacağım bugün..

Gelirim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder